1. Novsport
  2. БГ Футбол
  3. Как Streaming платформите промениха eSports индустрията завинаги?

Как Streaming платформите промениха eSports индустрията завинаги?

Очакванията са аудиторията на електронните спортове да достигне 532 млн. зрители до края на годината

Как Streaming платформите промениха eSports индустрията завинаги?

Streaming платформите за предаване на игри от години се използват и в хазартната индустрия. Концепцията е така разработена, че стриймингът на игри позволява на играчите да излъчват своята игрална сесия пред широка аудитория.

Тази тенденция се разраства и става все по-популярна в бизнеса с хазарт. Често се използва при играта на eSports. Феновете на електронните спортове у нас могат да намерят голямо разнообразие на Bet365 Casino България, което предлага различни опции за залози и подредба на фишове.

В сайта на компанията са подбрани интересни мачове, които имате възможност да играете с подсилен залог. Налична е опцията и за подсилен двоен залог, при който залагащият може да избере две възможности за победител в мача.

Включена е и опцията за точен резултат в карти, които са 2 от 3 или 3 от 5. Разбира се, предоставена е възможност и за дългосрочни залози на турнири.

Статистическите данни показват, че през 2021 година геймърите в Обединеното кралство са прекарали средно 7,17 часа на седмица във видеоигри през месец януари. Глобалната мрежа от геймъри наброява 3,24 милиарда през миналата година. 715 милиона от тях са от Европа. Великобритания е с най-голям брой геймъри, които възлизат на 46,7 милиона.

Популярните геймъри прекарват времето си онлайн, което им носи огромни финансови постъпления чрез предаване на живо на своята игра. Първо, най-добрите играчи се забавляват чрез игрите и второ увеличават своя банков баланс, докато се развличат в онлайн пространството. Колко доходоносен е този бизнес? Анализите показват, че глобалният пазар на игри се очаква да нарасне до приблизителна стойност от 269 милиарда долара до 2025 година. Това ще е увеличение от 178 милиарда долара за сравнение на цифрите от 2021 година.

Особено в годините на пандемия геймингът от хоби за разпускане, се превърна в професия за добрите играчи. Те могат да печелят по няколко различни начина - от дарение на феновете си, от абонаменти в платформи за излъчване, от реклами или от продажбата на различни стоки.

Докато онлайн стриймърите са подтикнати от възможните големи приходи, които биха могли да направят от този бизнес модел, зрителите също представляват голямо мнозинство и допринасят за популярността на онлайн стрийминга на игри. В проучване от 2019 година, 44% от потребителите на интернет по света, на възраст между 16 и 24 години заявяват, че гледат предавания на живо. Ръстът в гледаемостта на онлайн игри се увеличи значително със зашеметяващите 1,2 милиарда зрители през 2020 година. Достъпът до игри на живо беше улеснен не само чрез модернизирането на интернет технологии, но и чрез различни услуги за стрийминг, които се грижат специално за пазара на онлайн геймъри. Предаването на самите игри на живо става чрез популярни платформи, социални мрежи и други канали за комуникация.

Тенденцията със стрийминга на игри на живо ще продължи да се разраства и през следващите години. Очакванията са глобалната аудитория на електронните спортове да достигне 532 милиона зрители до края на 2022 година. Броят на ентусиастите на електронните спортове пък ще надхвърли 261 милиона, докато случайните зрители ще са над 270 милиона. Аудиторията на електронните спортове ще е над 640 милиона до края на 2025 година. Внушителни цифри, които вещаят светло бъдеще на този бизнес модел. Всички тези подробности доказват, че eSports индустрията е променена завинаги чрез използването на платформите за streaming.

Има и много стриймъри, които пускат на живо играта си в онлайн казиното. Най-често това става при слот игрите. Това е полезно за видео потребителите, които много бързо могат да научат правилата на конкретната игра и тънкостите за постигане на печалби. Онлайн хазартните игри са забавен начин да раздвижите мозъчната си дейност и да подобрите уменията си, но потребителите винаги трябва да играят с повишено внимание.

Ел Джемили и Фадига хвалят "сините" фенове

"С тяг зад гърба си, Левски започва мачовете от 1:0"

Тодор Янчев: Не можем да се сърдим, това е футболът

„Имаме нужда и работим върху привличането на нови състезатели“

Станислав Генчев: Видях това, което искам

"Направихме много по-добър мач, отколкото срещу Локомотив"

На „Герена“: Наградиха Уелтън и Марин Петков

Вижте подробности

Потвърдено: ЦСКА без Юга и Шакич срещу Хебър

Двамата останаха извън групата, вижте я

Рибарски: Имаме нужда от нов защитник

"Може би не разбирам от съдийство, но има претенции към някои отсъждания"

Тунчев: Доволен съм от победата, но ни чака много работа

"Много труден мач"

Стана ясно с кой номер Локило ще играе в ЦСКА

Най-новото попълнение на „червените“ вече е в Панчарево

Християн Петров: Бяхме по-добрият отбор в Разград

„Загуба в началото на първенството не може да ни повлияе“